Blije klanten zijn de beste marketing
De klant centraal stellen zorgt voor meer tevreden klanten én voor meer omzet. Je bent zelf waarschijnlijk erg enthousiast over je bedrijf, dienst of product, maar hoe breng je jouw enthousiasme over op je klanten? Hoe kun je de customer experience nóg positiever maken? We nemen je graag mee in dit relatief nieuwe vakgebied. Je leert hoe je klanten blij maakt én hoe ze vervolgens ook tevreden blijven. Schrijf je in voor deze opleiding en studeer wanneer het jou uitkomt!
Hulp bij studiekeuze
Twijfel jij of deze studie bij je past?
Neem dan contact op met een van onze studieadviseurs:
Is dit hbo-programma iets voor mij?
De opleiding Customer Experience is geschikt voor iedereen die over customer experience wil leren en de klant (meer) centraal wil stellen. Dit kan erg waardevol zijn als je een eigen bedrijf hebt, maar ook als je in loondienst werkt en met klanten te maken krijgt.
Wat is een hbo-programma?
Kom jij in je werk of je dagelijkse leven kennis tekort over een bepaald onderwerp? Wil je je bijscholen en meer verdieping geven aan je werk? Dan is een hbo-programma iets voor jou! Binnen 3 tot 12 maanden verdiep je je in één thema. Na afloop ken jij de ins & outs én ontvang je een NTI-certificaat.